Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

30 October 2014

n3 x ade tajok boleh??? hehe
Kisah nye isnin mggu lepas aku off, adik aku ade cuti sem.. so jadi lah kije nye 2 eko ni he.
plan nye nak beli USB hp aku dah baraiii...
pi Aeon jek sudah.. sblom tu singgah coffee bean dulukkk... aku nak minom Caramel macchiato

ehemmm sesekali boleh lah ye nakkkkk

n Oder Royal choc cake die mmg sedap ahhhh


seni amik gambo kate die... haha
pas dah konyang... sambong jalan.. kita org berpecah.. jumpa balik time nak makan..
biasa lah akk kau mmg kat popular tu x de tmpat lain...
x beli pon saja cuci2 mata jek.
banyak gila novel baruu..
dokk peratiiiiii ajekkk heiiiii
duit banyak nak kena smpan ni..
taun depan kakak nak masuk menengah dahh..

 lama gila x masuk sushi king..
selalu kalau gian pon nak makan sushi beli je yg murak kat jj tu hehe..
hari ni adik aku belanjaaaaa.... wah pe lagi...

aku amik bento set..

 ni aku nye... 
air aku ais lemon hanny jek x reti lah minon teh ijo die tu loyak haha...


belasah tokoyakii...

 yg ini mmg kesukaannnn 
berapa pinggan aku sorg lantak haha....
 salmon nishoku hehe sedap..
datang sini makan ni jek pon x peeee.....



No comments: