Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

29 October 2014

Cerita yg dah bezaman....

Lamaaa x update haha
mood pemalas tu kalau smpai mmg ape pon x jadi hhehe..
hari ni rasa cam malas nak buka Fb.
buka2 pagi tadi nmpk budak kecik kena ikat. sian wehh
badan macam si tatam..
x smpai ati nak baca lah..
kenapa laa kau buat anak org cam tuu..
budak ape le die tau kan...
kalau aku ikat kau gaya gitu ape Rasaa??!! Hiss
dahhh lahhh
moh kita mengimbas balik kisah aku sblom depavali ape kije.
biasalahh update on the sepottt kat fb n ig..
sisni tempat cita basi punyaa... suka ati aku lah he
Pi muar nak beli stok alat tulis budak dah kehabisan..
moh kita oi wetak popular pon baru buka kat sana..
jalan tepi askalator tu nmpk kolum ni..
cantikkk

Dekat 2 jam kat dlm tu haha... nak beli sikit ajek..
menjelajah tempat baru kan..
bukan main bosan laki aku..
mak kau tu kije dah le tempat buku..
bejalan pon tempat ade bukuuu..
nak wat cam ne kann..
asal dulu ko carik pembantu perpustakaan kan?
salah sapa?? huhu... he

dah puas belek buku makan sikit...
2x oder sbb x cukop.. hehe
sedap sangat makan da nak abis baru ingat gamba hehe...
pastu tu kita layan plak hobi bapak kau...
pi karok..

laki aku mmg kaki karok.. 

tu... ngah tarik lagu rock..
efek sitatam siap tutup telinga haha.... layannnn

kakak kan baru abis UPSR kann...
ha amik kau nasib lagu k-pop x de..

ni pic kat kesang laut...
singgah nak carik ikan..

Bad jek malas nak layan, baik die tidooo...
sok aku update cita aku n aku jenjalannn makannn weeeeee
TAMAT!



No comments: