Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

09 July 2014

Off! nak wat pe? | Wayang | Korea | Novel??

tajuk n3 tah hape2.. jiwa kaco jek ko haha
hari ni off, plan awal nye nak pi tengok transfomer..
tapi di sbbkn kejutan pepagi tadi hingga terbagon kan diri..
pastu siap mengelupo carikk membe haha..
sblom tu mmbe dah call aku 2x..tp masuk  voise mall line maxis kat sini kan macam kimakk jek kann.
okehh kecoh tadii selesai lahhh..
aku je yg lebihh membe aku ok jekkk.. kau pehal lizarr oiiii
so ni dah tekebil2
ape aku nak wat nii..? masak? lambat lagi..
malas lak nak keluar..
dok umah sendiriiiikk, anak semua dah sekolahhh sunyiiii makk nakkk (ayat cam cibbbbbsszzZ)
ingat keluar gak lah jap lagi..
carik novel jekk... x jumpa lagi novel cik bunga n encik sombong tuuuuu... uwwaaa
sblom tu nak citer pasal korea hhehe
banyak gilakk citer baruuu wehhhh
aku follow 2 jek wat masa ni.. leh gilas kalau tengok semua haha mana smpat..
memula "

'Fated to Love You'

Aku dah tengok baru 2 episod... nak tau ape sbb aku follow citer ni hehe
sbb ade Choi Jin Hyuk hehe alah hero Emergency Couple tuu dahhh
dlm citer ni die bukan watak utama tauu
watak utama si jang hyuk & jang na ra
kisah nye si jang na ra ( kim mi young ) ni gadis biasalah kan secara x sengaja telah mengandungkan anak kepada org kaya lah kan watak jang hyuk ( Lee Gun ).
boleh ke cakap secara tak sengaja??? haha...
sebenaunya masa tu dorg mabok n tersalah bilikkk haaaakau tu lahh citer die hehe
baru 2 episod x leh cakap banyak pon kan.
bawah ni aku copy sinopsis die
Sumber dr : http://www.viki.com/tv/23484c-fated-to-love-you-korean-version



Cerita yg ke 2
ENDLESS LOVE


pastu aku baru abis dwld movie lakonan gong yoo 'the suspect' alah dulu die belakon drama coffee prince& Big tu  


Gong Yoo  sebagai Ji Dong Chul, Seorang pengkhianat Korea Utara  yang pernah menjadi agen top yang dikhianati oleh negaranya. Dia menjadi suspect  utama dalam kes pembunuhan di film ini, dan untuk membersihkan namadie cuba untuk menangkap pembunuh sebenarnya. Best lah citer die begasak gasak,,…
okehh pic stok ade lensung pp
gong yoo
lee seung gi


tampo nakk.. he

k byee..

No comments: