Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

08 June 2014

Patah Sayap -OST Kerana Terpaksa Aku Relakan Nadia Aqilah Bajuri

Kau tengok citer ni??
aku tertengok hari tu..
dah epsd 8..
macam best watak si indah tu lakonan izreen azmida cam sengal2, naif tapi pandai tau

x paham citer so maraton kat tonton.com.my dari mulaaaa..
semalam kan cuti umum... ni lah kojo..
aku bukan nak cita pasal citer ni hehe alah lom abis lagi pon. novel die pon aku x de so tggu lah smpai abiss
aku nak cita lagu tama dalam citer ni...
best sore die lagu patah sayap tajuk lagu..
mula2 ingat elly mazlein carik kat google x de ehhh bukan elly nyanyii
tengok citer ni smpai abis nama penyanyi nadia aqila bajurii
eh die pelakon dalam cite ni..
ohh baru ku tau die leh nyanyii
sedap lagu die..
aku dah siap dwld ni kat youtube
lirikkk sekali hahaha...




LIRIK PATAH - NADIA AQILAH (POMPA BENSIN)

Kerinduan dalam hati
Bagai ditusuk sembilu bisa
Ku tak sanggup menahan sakit di hati
Ku mengharap kesakitan ini sementara
Ku terjaga kau tiada di sisi
Bila sedar erti cintamu padaku

Airmata yang mengalir
Menemani ruang hati ini
Namun kini ku tahu tiada yang pasti
Bila sedar erti cintamu

Patah sayap ku patah
Tak mampu terbang lagi
Bila tanpa cintamu
Hidupku tak bererti

Terbang tinggi ku terbang
Menggapai angkasa
Bila berpaut di sayapmu
Ku mensyukuri
Limpah hidup

Pernahkah pernahkah engkau terfikir
Fikirkan tentangku sakit merinduimu
Tak mungkin tak mungkin aku mampu
Menahan beban sakit hidup tanpa dirimu

Patah sayap ku patah
Tak mampu terbang lagi
Bila tanpa cintamu
Hidupku tak bererti

Terbang tinggi ku terbang
Menggapai angkasa
Bila berpaut di sayapmu
Ku mensyukuri

Patah sayap ku patah
Tak mampu terbang lagi
Bila tanpa cintamu
Hidupku tak bererti

Terbang tinggi ku terbang
Menggapai angkasa
Bila berpaut di sayapmu
Ku mensyukuri
Limpah hidup

ha abis citer melayuu..
nak masuk korea sekali blehh??
eh suka ati aku lahh kan behelog aku haha
skrg ngah gigih folow citer baru.. ade 2
king hotel ade Lee Dong-Wook & Lee Da-Hae
lee dong wook dalam citer ni muka x de perasaan, muka masam, 
muka x mo senyumm eh geram
 tampa nak!
best cita ni dah episod 16. aku ade dwld nak tengok?
meh datang umah aku.. 
heh alah kau dwld je kat gooddrama.net

pastu 'you all sorounded' ade Lee Seung Gi, miyehehee


No comments: