Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

14 June 2014

Review Novel : Cinta Dorayaki | Izza Aripin


Sumpah cite ni best..
dah lama aku tengok buku ni. tapi pandangan buruk aku masa tu mesti x best,  tajuk tah ape2..
seseorang dah pinjam buku ini dan bagitau kat aku die ulang 2x sblom pulang..
aku :sedap sangat ke kak?
Akak : Best gila..
kisah die lain sikit.. durrah tu klakau..
n watak laki die tu (zharif)spy okehhh.. mak mentue die pon spy
dorg ni ade misi siasat kes bunoh bapak si zharif tu..
sangat best kisah si Durrah a.k.a die lah Dorayaki.. nama die Durratul Munawwarah ( nama die best ) staf myskoll. durrah ni brutal, suka nyuruk bawah meja haha.. suka gelar nama org ikot suka ati die jek contoh Zharif digelar nye Lanun ketua die okeh si zharif ni, Email jadi anak gajah..Hobbit Hitam la . Fei Fei chucky laa. baca novel ni penat gelak ah, punya banyak die listkn nama.
Banyak dugaan lah kisah cinta dorang ni..
mak si zharif x suka..
ye lah mengganggu misi dorg bila si anak ni leka becinto kan...


No comments: