Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

29 May 2014

Arabian Nights and Purple Walk 2014

Ini adalah kejadian mggu lepassssss
ade sape kesahhh aku update berita basi????
hahaha mak x smpat nak.
banyak hal lagiii smpai x balik umah sendiriii..
ni bapak kau lahhh buat perangai...
nnt die ku babap dieeeeee siap lahhh heee
okeyyy abisss bebelannn...
kita citer arabian nights dulu..
ni anjuran jabatan aku lah.. die buat 'satu majlis tu'
bertema..,
mmg teruja lah kan, jarang jareng bertema bagai ni...
walau aku 20% jek ikot tema tu.
aku lebih teruja tengok kengkawan,..
tengok suasana... meriahhh okeyy.. seronokk
ha ni pic zon merlimau.. pic ni x cukop sorang... 2 jek arab tulin yg lain celop haha.. kehelasss kau jahhhhhh...

kau nak tau arab bagaimana?
ni lah die..
gigih bagai menggunakan khidmad pak google tuuu...
menang kalah belakang citer..
yg penting kepuasann diriii n
kita Njoyyyyyyyyy

ha ni lah muka minah arab tadikk.
gigih okeh besarkan mata yg sesepett tu hehe...

ini kembar x seiras. mak lain. apak lain. umah asing2 hehe
x berapa nak arab.
carik jubah pon last minit semahhh hoiii
jumpa plak sama pesen jast color jek lain..
kita belasahahhhhh lah semahhh

itu muka aku kenyangg okehh..
x kira ape suasana.. efek nak kejam tu x mengira dimana-mana haha

pida & zila...

ni nak citer tuah si unta... hehe
tiap zon ade tugas..
dapat satu gerai n hias lahh ikut tema yg dah ade tu..
zon kita orang gerai roti canai padang pasirr... kehelass kannnn
menang kalah x pikir..
ingatkan x de nombor tau.. x sangka dapat no 3
tu aku kata tuah si unta tu... hek
unta tu geng aku lukis si zila a.k.a minah arab mata sepet tu hehe (angan marah nook )
di bantu oleh kak mar tukang color x de lak pic die x dapat datang..


muka teruja dapat no 3..
kau ade??? yehaaaaa...
n lasttt pic untuk arabian night
pic dengan KB sekali ni..
3 orang x de ni.
masuk hp aku terus x jelas hehe..soryyy hp mak x canggih hehe
okeh tamat arabian night
____________________________________

PurpleWalk


 Abis arabian night smpai umah 12.30. kepukk kepakk 1.30 baru tidooo uwaaa
sok mau bagon pagikkk..
jam 5 dah bagon ting tong akuu.. aku ni jarang tido lambat..
nasib purple walk jam 8. tapi si tatam tu ade sukan pulak. nak bawak bekall..
tatam nak nuget nasib lahh nuget jekk... hehe
 janji dengan geng kita rempit je hari tu..
nak jadikan cerita moto aku x leh start pehhh
baru servis kau pehalll merahhhh oiiii..
dekat 15 minit jugak lah haiii..
gelabah gilakkkk..
 nilah wajah2 kena larikkk..
x lari pon jalan2 susur sungai melaka dari taman rempah tu masuk kampung morten
best lah cantik rumah2 kat situ...
ada satu kejadian x leh lupa otw nak balik carik gerai nak minum2..
ingat geng?, "minah baju ijo hahaha..."
gila budak tu pakai baju jekk..
bukan main lenggang
free show jekk nampak sepende.. bukan sekadar sepende okehh..
tah lah budak sekarang ni.. maruah letak kat lutut tu lah jadik nyee..




1 comment:

Sis♦Ema said...

wahh...pepel walk... ni yg x blh thn nih...hehe.

caya lah tink.