Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

18 May 2014

"oreo bubble rice choc"

ehh lama gak kan blog aku senyapp..
tuan blog x de modal nak citer ape..
pas balik kampong tu ehh x bejalan dahhh
dok jek umahh dendiam 
jangan banyak munyikkkk haha..
hari ibu lama dahh belalu..
x de ape menaraikk kecuali mudakk niihh :
Kad hari ibu
ciikgu die siap2 print, siap ade riben pink tingal die color jek..
exsited tggu aku balik kije..
lom sompek mak kau tongkat moto die dah berlarii nak tunjukk.. hhehe comell


eh tajok n3 jauh sasar dah merapuuu dulu hehe
nak citer pasal coklat..
aku n coklat mmg x leh pisahh..
tu ubat stress
baru ni membe buat aku beli kat die.. sedap
paling best masa coklat tu cairr, kau gaul sebati semua benda dalam tu pastu ngappp!!!
nak oder pi fb die klik sini--->Azila Aziz
benda no org kata senang jek nak buat..
eh pada kau yg senang bangat tu sila lahh buat.
aku pemalas nokkk.. mana aku reti nak cairkan cekelat tuu..
baik2 sodap kang jadi ape baik akk belikkk je sonang lahhhh
ha ni seko lagi nak citer..
skrg musim ngawan ke??
eh ade musim2 kew haha
bukan die ni dah mula munyik lain macam.. 
sekali jengah ade pakwe 2 ekor kat depan sangkauu..
ampang gedikk lagikk ekk..
laki aku x kasik die kuar.. dok jek lam sangkar atau bawak masuk dalam kasi tutup itu pintuu..
die tu kicik lagi wehh nak bertenat..
doc tu kata jangan dulu.. umo die lom sesuai untuk hamill
ekk nak sebut hamil ke ehh bunting lahh kott.. ah blasahh hehe
k byee

No comments: