Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

04 May 2014

Nak citerr...

Nak citer ni, hari ni x pi memana.. hehe
menjaga budak x sihat silih berganti ce wahhh haha
mula2 si tatam demam.cuti 1 mei tu lah die demam.
siap tekak bengkak bagai keluaar ulser kat tekak lagii..
payah gila nak letak ubat kat tekak tu..
pesan kat dia hari2..
minom air banyak2.. air masak biasa tu mmg die x leh minom. menangis2
minom jek air sejok.. hari2 dapat ais cremm ampang gemauu
Adam dah kebah  sikit sambung si bad pulak..
die mula demam hari semalam aku balik kije jam 2 tu dah panas badan die.
tapi demam die pelik sikit..
panas die dah mandi pon x kebah..
smpai pagi ni lah cam tu takot jugak kan.
bapak die bawak pi klinik kuar umah 10.30pagi..
kata die nak pi bawak klinik hamimah kat muar tu. tu mmg klinik biasa anak2 aku kalau x sihat..
keluar jam 10.30, aku dah siap masak dah siap bagi budak makan jam 2 tu x balik2 lagii..
paling bagos apak die x bawak hp.. senak2 perot aku kat umah tggu ni ape cer tak balik2 hok alohh hai..
tunggu punya tunggu 4.30 petang baru sampai..
apak die kata pi klinik hamimah pastu doc situ wat surat pi poliklinik kat maharani. nasib lah belah johor sana ahad kije so tolak poliklinik jek.. kalau cuti mmg parah le kena masuk wad kecemasan tu silap2 malam x balikk lagi..
laki aku kata masuk je poliklinik tu no giliran 100 tuuu diaaa..
sampai sana amik darah bagai, suspek denggi nasib x de.. alhamdulillah..
 ini cerita hari jadi pulak.. bday mak aku 9 mei.. mak sedara aku pon bday sama nan adik die blan mei
kebetulan semua balik sambut sekali arung hari ibu sekali sonang...kita bikin awal lah ingat sonang mau kasi kumpul semua ade ni kan. si ude ngan laki die bikin kek cokolat tu sampai 3 ketol.. teruja sungguh semua jadi..
aku balik kije semua hampir siap..
sempat lah aku tolong mendeko.. stawbry 3 bijik tu aku yg deko.. x payah sarat tu kek i luv u hehe
 sodapp bangattt..
 ha yg ni laa tatikk tak?? he
 swiss roll kit kat.. adik aku bawak sedap okehh
rasa cam kek lapis serawak tu pastu tengah die gulung sekali ngan coklat kit kat seketoll mmg kena lah rasa die
Aku ni ada 2 novel ngah buat review masih dalam draf x siap2 lagi hehe akk kau usia dah makin meningkat ni kan pemalehhh bona..
ehhh betul ke pencen 60 tahun tu??
ok lah bye..

No comments: