Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

28 September 2013

Cerita Jumaat

Rehat tgh panjang.. so heret membe sorang nii jom pekena SR. x plan pon. dah lapo kan abiss hehe
bb tomato i dont like hehe
okeh belah petang kena pi pesta buku kat melaka mall.. pi ngan geng.. tapi x cukup geng lahh.. kita tggu ahad okehh..
ni nak cerita huwaaaa. masa pesta buku mmg aku amik peluang borong novel.. diskaun baik punya kann.. aku nak 3.. org tu bungkus siap bayo aku belahh jekk.. ye lah masa tu dalam kepala ade GCB hehe...
sekali balik umahh 1 buku salah amikk. aku nak ya maulannaaa lahhh. yg aku bawak My Precious Iris huarrrrrrr MYpi aku dahh adeeee..... ahad mmg wajib tukarrr... n nak belik 1 lagii nyahhh x kira..
nnt aku review novel ape aku beli okehh
ni GCB idaman kalbuuuuuu dah keluar okehh... kau tau???? sila pi MCD skrg haha

No comments: