Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

25 September 2013

Love You Mr Arrogant (Drama TV)

 dah mula episod 1. sape tengok ..? aku tengok kat tonton hehe novel pon aku dah baca.:
ikot novel die mmg best.. 
watak Zafrel irham(Azlee Khairi)mamat ni ok masa die jahat cam aku nak lempang jekkk, kang tiba watak sedihhh die buat muka kesian ehhh ehhhh... heroin plak Zara Amirah (Zara zya) Pelakon baru ke? tapi cantik lah die pakai tudung hehe swettt jekk..
episod semalam bermula pertemuan antara hero n heroin ye si hero langgar keta heroin... tapi heroin yg kena bayar ganti rugi sbb katanye berhenti secara mengejut. keta mahal tuuuu mintak 5K.. sian zara... pecah kepala cam na die nak bayo.. pastu si zafrel ni jahat cam atuuuuuu.. eh mak si zafrel tu noris karman... hehe die ni kalau watak cam ni mmg kelas menyampah akuuu... watak bapak die mustafa kamall... ok bapak baikk.. nampak si gadis sekejap je terus bekenan nak buat menantuu okkk biasalllh cerita melayuu... jgan kau letak harapan terlalu ttgi.. cam akuu nii tengok sekadar hiburan kau ingat senang nak bikin drama? sape pandai nak ubah lainn jalan cerita.., mula dari sekarang buat lah drama sendiriii... heheh
tggu sanbubgan besokkk..
eh lagi satu lagu tema utk drama ni Nomad : Tetap menanti muuuuuuu aku sukaaa..


No comments: