Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

20 June 2013

Curi-curi cinta --> Siti Rosmizah

Best cita die. Biasa lah karya siti rozmizah klu x buat mata aku bengkak x sah.. mula2 mmg meluat gila ngan watak intan ni.. belagak, sombong bodoh anak derhaka ok. mak die buta! die leh benci mak die yg buta tu n abg is die yg tanggung belanja hidup die.. tapi bila masuk bab die dah kawen.. masa laki die nak bagi die insaf masa tu sedih sesangat...


Intan Raihana seorang gadis yang sombong dan angkuh. Kerana mengejar harta dan kekayaan dia sanggup buang emak, buang saudara. Visi di atur, Daniel Hakim harus menjadi miliknya walau apa pun yang terjadi. Daniel Hakim begitu membenci gadis ini. Namun perancangan Tuhan tiada siapa yang dapat melawannya. Daniel Hakim terpaksa menikahi gadis yang amat di benci ini bersama dengan dendam yang berlingkar di hati.

No comments: