Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

12 March 2017

Atvt Petang Minggu

 atvt petang mggu kali ni tatam jek yg nak layan.
yg lain malas..
cam biasa pekena roti canai dulukkk
 kali ni polow abang kau pi mancing..
payah juga nak lalu jalan2 berbatu batu tu..
 sambil makan kuaci..
 pastu mak kau ajak selpi...
 berzikir tanyo bila nak dapat ikan ๐Ÿ˜†

 ada tetamu liar... 
comel..
mak apak die pon ada ujung nuh
 merenung masa depan..
 mendongak langitt....
 bilaaa nak dapat ikannn ni๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜€
 Abang kau yg sabo menanti..
 hujung tu ada kakak2  mancing,
pandai betolll
tggu smpai jam 8.
ikan x dapat
yg dapat kesabaron ๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜

No comments: