Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

22 December 2016

Persiapan persekolahan 2017

Hari ni cuti urus sekolah budak dah menengah ni. 
pagi2 dah terpacak  berato beli buku..
tak lama sangat sbb smpai awal n org pon lom ramai.
pastu pi Aeon jap carik barang kakak.. bawak budak besau jek. yg kecik2 tingal umah heheh
Seblom tu makan2 dulu
balik dr kl semalam dah makan dengan geng
ni makan lagikk hahahah

jarang2 dapt. sekali makan amik kauuuuu

nasib adik aku pandai bawak keta 
nak harap aku mmg x ahh. tggu lah abg kau.. hehe



 duit pon masok sikit2 so sikit2 beli dulu... tiap tahun mmg cam tu..
x kaya x de lah susah sangat. beli mana perlu duli berperingkat.
anak aku pon dah paham.. naik sekolah yurun buku2 dulu.. pastu baru kita cari beg n kasot..
agak mahal barang sekarang. dulu2 500 boleh 2 pasang baju sorg. 
sekarang dapat sepasang jek utk harga cam tu..
ape nak kata.. pelan2 kita kayuh nakkk
k byeee


No comments: