Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

18 September 2016

Raya Haji 2016

 Raya haji tahun ni umah mak kiteww..
x de ape sangat, cam biasa tolong2 ape patut.
tugas potong daging n basoh ayam aku wat. masak aku malas hahaha..
 tolong2 kacau kuali okey lahhh..
 Bab cuci kuali aku mmg sentiasa ofer diri pastu stanby roti pehhhh
buat nyuruk2 jagan bagi tau adik badik hahahah..
tapi kantoi gak nak bocor rahsua..

 Malam raya tu ikot adik beli teket bus die nak balik pasir gudang.
pekena kacang pool kat medan selera bentayan.. wow..
 Menu raya cam biasa..
X de pic tuan tanah, tak sempat lah nak bergambau bagai..
bz makan jek kije hahaha...
abg kau balik raya umah mak die. x tau nak kata cara aku ni betol ke tak. kau org x payah lah ikot.
yg penting aku laki bini ok jek.. selalu pesan kat anak2. jangan sama kan hidup kita dengan org lain. mmg tak kan sama. yg penting cukup makan pakai leh pi sekolah kitaa happyy sudahh,  


No comments: