Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

29 August 2016

Happy Birthday kakak 14 tahun sudah

 Dah besar dah anak dara aku sorang ni.
amik gambai banyak2 dah x gemau..
sambut bday pon dah x minat. ni pon lanja awal sikit. takot wet mak kau habis hahha
dah x nak kek bday dah..,
ajak pi kedai buku jek.. nak majalah k pop..
gasak lah kakak.. asal happy
jimat wet mak kau hahha..
yg penting rajin belajar..
bukan utk sapa pon.. tu tok diri..
 kat mana lagi kalau tak kfc ni lah anak2 aku nasi beriani kat home cafe muar

moga allah panjang kan usia ibu dapat tengok anak2 ibu besar.. berjayaa amin


No comments: