Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

26 July 2015

Ant-Man

Kau dah tengok ant man? best tau baik kau pi..
aku pi hari rabu ari tu, budak baru naik sekolah. aku last cuti hr tu.  bosann.
acu balik joging aku ajak die.. die beli tiket on9, rabu lak tiket murah menjadi jadi lah hehe
Masa ngah pilih2 citer ape nak tengok nmpk minion. lom tengok lg minion, tapi minion 4.30 lambat nau. bila lak kau nak balik kang.. tengok jek lah ant man 12.10. x pasti best ke tak tapi kalau filem marvel ni jarang kecewa hehe... 
Dari segi aksi tak byk tp dari segi jalan cerita,elemen komedi & kekeluargaan dlm Ant Man nie aku rasa mmg berbaloi la....tak keterlaluan jika pilem nie lg best drp Spiderman
paling rere part keretapi tergolek tu... kikiki 

ni die Paul Rudd hero ant man, leh tahan la hehe






antara kawan ant man paling lawak hehe..
Paling penting lepas habis cerita jangan keluar wayang dulu. Kau tau lah cerita Marvel kan.... aku nmpk Awek antman dpt sut baru..bpak dy buat..bntuk firefly tol tak pastu Scene plg lasstttt, captain & falcon dgn bucky aka winter soldier. Dioerg perlu kn bantuan, falcon cadang kn Ant Man. Kt situ la AntMan masuk Avenger kan kan kan tol tak? kalau salah betol kan aku hehe avenger akan datang 2018 kan?
Ant-man aku bagi 10/10 bintangggg
 abis 2 jam tengok wayang masok tandas..
sawan cermin hahaha
di akhiri dengan javachip starbucks paling power cuma tambah rm 10 jew dapat 2air. dapat free satu air sbb dah 10 pembelian. pastu kek salted caremel free sbb hr jadi acuuuu... jimat kat situuu 
K BYE

No comments: