Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

11 April 2015

Kisah Birthday Abg Bad.. 9tahun

B'day bad 5/4/15 (Ahad)
 tapi pic ni hari jumaat... buat awal kat umah mak. jumaat kan mmg aku lepak umah mak aku
 adik aku buat kek mabel.. guna jek ape yg ade kat umah mak tu haha
toping ceke kita sagat jek cheese + coklat
 Sedap!
pic ni bawah pulak kat kfc hari ahad tu...
 kek coklat badam
 b'day boy dah demoq hehe
9 tahun dah abg bad, jadi anak yg baik,
belajar rerajinn jangan ingat games jek he....

 3 beradikkkk
 die pon nak kek juga. die suruh aku terbalik kan no 9 pada kek bad tu..
jadi 6 tahun bday die pulakkk...
ehhhh sebok ko kann.. tggu la ko bln 10 hahah
laki aku oder set ade nasik ni... 
tapi aku x nak nasikkkk... dah teroder kate die.. x baik membazir die kata lagi..
dengki laaa tu..
aku pon okkk... dalam ati makan separuhh jekk
tapiiiiii
nama pon aku kan. tetiba nasik kfc sedap... 
abis...
APTB!! 
k byeee


No comments: