Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

10 April 2015

Jumaat

Mak aku kata benda yg dah lepas x usah di konang2..
menangis jek lah dalam ati meratapi kenangan yg telah pergi huwaaaaa..
salah sinri ponn..... ohhhh
dekat semggu gak le x de mood
nak pandang blog sendiri... 
dahhhhh dahhhh hahaha
hidop harus ku terus kan jua...
ni cerita jumaat lepas tau.. jumaat ni next n3..
ade meting bahagian. so hal meting tok sah masok sini..
bab best ape lagi makannnnnnn sorgaaaaa.
pas abis meting cantikkk lah kan waktu rehat jumaat panjang skitt
ini pic rewang. buat air jus tembikai powerr huhhh
ehhh gemau betol muka ko hahah...
di mulakan dengan bacaan doa oleh ustaz yg di lantikkk..
 habis doa dah redy nak serang hehehe
 tapi bos kata kita slepi dulukkkk anak2..
 1
 2. pic ni paling win.. semua ade. lengkap 1 bahagian. 
bukan senang nak kumpul lengkap cam ni..
 3. yang ni paling sakan selpi haha....
4. misteri sangat yg belakang tu jahhh oiii
ok antara pic menu pada ari tu

 satey,soto, sambal udang, rendang daging

 puding roti,
 koktel

 ni paling power bbq ayam n kambin... mengembik ari tuuuu...

gumbira dapat makannnn
selesai makan... masa utuk dapat adiah..
jamuan ni benaunye kumpul2 duit tahun lepas+duit adiah monang so kita kayo so makan lah bergumbiraa




sekiannn...

No comments: