Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

19 April 2015

Katil


Haiii.. hehe
nak cerita hari ni punya kisah..
x kemana pon..
kalau ade pon aku kuar jap ade meting pu3. sekejap jek x lama pon..
laki aku bz.. bz bikin katil.. tuuu rangka kepala katil hehe
salah satu katil dlm umah ni dah semacam jek aku tengokk haha
ape tak nye.. lebih 12 tahun dah kot katil tu.. beli zaman aku nak kawin dulu.
hari tu jalan2 kedai perabot kat kawasan umah mak aku.. 
telan ailio tengok harga+gst... gila betol. tu kawasan kampong..
emmm laki aku kata die nak cuba bikin..
ok kita tengok.. besi tu aku nak cat itam jek dah. kerawang bunga tu color putih ke sliver ke huhu tantikkk
nnt dah siap aku shere gambar kat sini.
dahhhh
K
BYE!!

No comments: