Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

15 September 2014

Sungai Sagil Gunung Ledang JDT

Pic kat iG pagi semalam. abang kau ajak makan tengah hari kat tepi sungai.. mak kau layan jek lah..
3 mmgu sblom tu abang kau ajak pi PD.. aku ni kalau laut mmg lemah sikit..
bukan x suka..
suka jek dok2 rehat tepi pantai tu cantikk kann...
x tau cam ne nak cakap laut tu luas skrg musim ujan kan..
risaukn budak2 takot aku x terjaga nnt dengan aku yg cuak lagi kan,
kang kalau aku sawan kat laut sapo nak lompang den heeeeeeeeeee ngeriiii
Sungai ni kita leh pilih tempat cetek kan.. agak2 paras betis kira lulus lah hehe
Pagi semalam benau nye dalam jam 9 kot ujan kat taman aku..
ade tempat siap kena ribut..
mak dah risau dah nak pi sungai ni kan. abang kau wat bodo jek..
"ni kan kat melaka.. sungai tu kan kat johor x semestinya sana ujan kata die"
yo lahhhhhhh....
sampai sungai pasang khemah. abang kau n dak kakak yg pasang. mak kau x reti okehh..
pastu kita makan dulu.. cantik2 siap pasang jam 2 kan mmg ngah kebulo..
aku hangkot ngan piok2 nasik bagai haaa makan betambah2 hehe
cuaca kat sana ok lah baru lepas ujan sejokkk x panas..
 PAstu ha berendam lah kau smpi kecot.. dari jam 2.30 jam 5 baru naikk.. tu pon aku beso kan mata..
berani nak lawan mata aku hehe..
 air keroh sikit lahh kan lepas ujan..
mmg jauh lah nak banding sungai bil kat perak tu..
sana sungai org belom teroka wehh menangis tengok air jernih gila cam tu..
siap leh tangkap ikan bawak balikkk bagai...

 dorg ni mmg rela jek main kat situ jek haha ujung kaki aku..
kau berani lah pegi jauhh...
 Gambau aku mmg x de..
abang kau leka terjon tirok x layan aku..
 Gambau tonggang langgang gasak lahh






Senang bawak kemah ni.. nak salin baju x payah begodo gandah naik atas kat tandas awam tu..
org dah le ramai... berderet nak masuk x kose aku...
Selesa..
 Dah siap.. salin
moh selfiee
 Dekat jam 6 juga lah keluar dari sini... balik x teros balikkk hehe
singgah tanjung mas.. pic x de hp kong..
lepak sementera nak tggu makan malam..
makan nasik beriani ckrspy chiken kau Home..
emmmm terkonang konang sedapppnyeee
Ok tu saje kisah ujung mggu aku...
wasallammm...

No comments: