Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

05 September 2014

Aktiviti

Aktiviti anjuran tempat aku kije...
itu aku,
kenapa nak sembunyi??
dah mmg tu aku..
aku bangga dengan diri aku sendiri..
berjaya menternak lemak.. kesedaran dah ade.. tindakan lambat jek haha
 hehe yg dah kenal aku mmg dah tau mana aku..
yg lom kenal tu kau mesti leh cam..
haha haaaaaaaaaaa kau
 x de tembam lagik kakak haha
 x nak cerita pasal atvt ni..
cuma nak cerita pasal seronok jek..
rasa cam best seronok.. walau KG kau dah terlebih..
 pastu malam lutut sakitt
atoiiii....


* Gambar aku cilok dalam FB jabatan..
K byeeeee

No comments: