Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

30 August 2014

 Semalam kan bday kakak..
biasa lah umah aku kalau sambut bday x de ape pon..
beli kek sebijiik haa balun reramaii.. hehe
yg untung nye sikakak ni beday die 29 hb sbb ibu baru gaji.. boleh beli SR
semalam beli white chocolate macadamia untuk kakak..
kebetulan acu pon gaji.. acu belanja sate n roti john.
membaham lah semalam..
 Kisah nye kek ni..
nmpak cantik kan bunga2 bagai..
tapi benau nye kek tu retak x cantik..
boleh nmpk retak tu kalau kau tenung bebetul..
so untuk menutup kecacatan  budak SR tu guna lah kretiviti ape yg kau ade utuk tutup ye dik, 
 akk x kesah kau kena pastikan rasa die x lari same jek..
makan nnt kalau x sedap akk pulangkn balikk yee jahh..
nasib sedapppp!
 sementara tggu budak tu mendeko..
tak kan nak tengok ajek kann. telan ailo patploh kali...
haha test kek ni.. die kata baru,,
mak x ingat dah nama die.. tapi sedap die nak mampos..
ni tengok balik sambil menaip dah telan2 ailiooo........ 
hiss k byee


No comments: