Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

08 August 2014

Jamuan Hari Raya Sekolah Adam

Semalam jamuan hari raya sekolah adam..
bukan main semangat die..
siap bawak kuih raya..
dah paling ensem lah ni bersamping bagai.. ni kat rumah pagi lagikkk ni..
mari tengok rupa die kat sekolah..
pic cilok dengan izin fb cikgu die...
tu dalam petak kuning.. team baju biru..
kau nmpk songkok die??
haha sabau jek lahh..
puas cikgu suruh betolkn die buat dekk..
die ni mmg.. buat hal sendiri.. mmg jauh beza ngan abang die..
cikgu pon cakappp... lain kak si adam niiiihhh
oiii mmg lah lain.. lom tengok perangai kat umahhh...
 Meriah kan.. hehe
 chomel-chomel


 Pandai.. dok berimpit sedara mare hehe.. bukan main lentokkk

masa rehat cikgu kelas adam wasp gambar bawah ni...
 sweet kan? korang nmpk adam?? peratiiii jek songkok sengettt tu
Terima kasih cikgu..
last pic candid... hehe
K bye..!

No comments: