Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

09 April 2014

Semalam punya citerr




Semalam ada hal dengan adik bongsu. alah hal die sikit, kejap jek pastu tak kan nak balik ye dak?? haha
cam nak buat ape balik cepat kan? sejak anak dah beso ni sekolah smpai ptg kau balik awal mmg le buhsan wehh kita gunakan off yg ade dengan sebaik nye. balik umah sblom laki balik.., itu petua. kang die dah smpai kau x balik2 mmg perang donia meletus. 'Abg dah bagi betis mau PEHAAA!!'
pastikan ayat itu tidak meletus ye n 1 lagi pastikan dah masak "kari kepala ikang" hehe
lah aku tengok wayang jek... tengok Captain America : Winter Soldier
aku mmg gemau tengok wayang masa musim2 org kije. itu panggung aku yg punya. kalau kau pegi hari minggu mmg manjang penoh. kosong pon set depan jenoh kau mendongak serik aku masa tengok robocop ari tu.
 captain-america-the-winter-soldier-international
Captain America Winter Soldier merupakan filem kedua Captain America, kau dah tengok yg 1st? lepas die dinyahbekukan setelah 70 tahun. Die  beku sbb kapal terbang terhempas di kawasan Antartika. Rasanye pas die beku tu die bangkit masa citer avengers.kau dah tengok avenger? Lupa? Pi tengok jap haha tu yg aku suka superhero filem2  Marvel’s dorg ni berkait. dalam Captain America aka Steve Rogers terpaksa melawan seorang musuh yang sebenarnya bukanlah sekadar musuh biasa. Kawan die sendiri tau…dorg ni sama2 ada dalam Captain America 1. Tetibe kena jadi musuh. Dia bertarung dengan kisah silamnya. mmg besttt la wehhh
watak jahat die cam sama kan dalam Batman the dark knight rises tutup2 mulut cam tu hehe.
Black Widow Captain Marvel
Natasha Romanoff atau Black Widow
falcon character poster header
Anthony Mackie‘s Sam Wilson (aka the Falcon)
Satu lagi watak dalam filem Captain America: The Winter Soldier  Emily VanCamp die ni terkenal dengan watak Emily Thorne dalam siri TV Revenge. terkejot aku eh die ni pon ade.suka die ni. aku mmg follow citer revenge
dah la pasal Captain America nih. nak tau lanjut kau pi lah panggung. aku pegi GSC dataran pahlawan citer baru lagikan so aku tengok kat hall 1. kau jangan duduk kusi B09 n B08 gosak cettttt
  
okeh ape2 captain america aka steve rogers ensemm hehe


okeh ini coming soon.Rio 2 3D Okehh comelll
ok tau pempuan tu nemok. bio aku cakap, kau jangan cakap kang die sentap hehe
abis wayang  kita makannnnnn... GCB kembaliiiiiii...




sekali oder double! hakau abis tu mmg abis pastu loya.. tu lah tamakkkk hehe.
pas konyang jalan parking kat mahkota. bukan kat mahkota tapi sebelah mahkota ha amik kau jalan kaki pas makan rasa nak tutup mate jekkk.


 Kau penah makan Macaron??
aku baru cuba semalam..
sian kan?
hehe

dah lama dok perati.. sedap ke benda ni..
so semalam test..
sedap.. tapi manisss...
tapi sedap lahhh 
5 ketol 10 hengget kat MP 
sekiannn

No comments: