Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

06 April 2014

Happy B'day Abang Bad!

Semalam 4/5/14 Sabtu abg Bad 8 tahun sudah..
besar sudahh bujang aku ni,,
die ni senyap jek, x banyak bunyik
tapi sekali becakap leh tahan pedihh..
kalau keluar pi jalan dah x mo pakai seluar pendek..
aurat kata die.. dok umah x pe.. hehe
paling over opcos yg molat tuu..
geram aku tengok muka die haha..
kan? over tu,
kita org makan2 kat kfc giant muar
kek rainbow tu pon beli jek kat depan kfc tu.. sedap jugak..
tradisinya anak aku ni kalau ari jadi mesti ada kek.
aku jarang ajar bagi hadiah hehe
tu yg tak kesah ade ke x de hadiah dorg ok.
tapi kalau hari jadi dorg x de kek mmg wat muka lah,,
 skrang beli potong2 senang hehe



ok pas makan2 singgah k.mall
nak carik baju melayu tatam

die dah mula mengaji hehe
baju melayu x cukop..
ade selai jek, tu pon anak buah aku x muat hehe..
raya mmg aku x belikan die baju melayu pon. pakai setengah jam jek pon buat ape..
ha cam sekarang mmg perlu beli banyak.
ngaji isnin-jumaat.
banyakkkk sangat color baju PINK juga die nakkkk
adoiiiii...
nasib ensem haha
 baju melayu pink x pe..
k byeeee





No comments: