Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

16 April 2014

Haiii

Semalam cuti melaka bersejarah.
x pi manah pon
dok lah kau kat rumah,,
dah apak kau kije kat johor kan heeee
 ni citer ahad hari tu,
pi tanjung puteri.. lepak tepi pantai..
beli makan kat pasau malam..
makan2 sikit..
 pastu amik gambauuu..
 adam tutup telinga haha bising warning dari pengawal pantai..
masa ni air pasang ombak kuat..
tu pon ade je yg degilll
 ini kakak okehhh...
 Doa makan di mana sahaja..
tidak semestinya masa makan okehh..
suka ati kau lah adammm
tutup telinga lagi..
yg benau nye die takottt...
abang tu kenapa cakap kuat sangattt haha


ini sebenaunya sebab kenapa pi pantau puteriiii...
yong tau fooo sepesel...
dari zaman becinta smpi anak dah bederet mmg nilah kedai peberet.
tapi ni pic lama..
seronok sangat membaham lupa snap haha
aku mmg akan amik benda yg sama tiap kali makan.. sup die tu powerrr lahh



2 comments:

Sis♦Ema said...

Tink,
pantai puteri kt mana ni?

Malaka kita ea?

Tink said...

ha ah kak melaka he