Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

08 March 2014

Ari tuuuuu...

Ini kan blog kenangan haha jadi x kesah lah kalau aku citer kisah dah basi pon hehe.. mak x sempat nak asik lupoooo jakk
Sagil Gunung Ledang Johor
waktu kejadian : 2/3/14(Ahad)
 Hari tu laki aku bagi pilihan. nak pi pantai ka sungai.... aku nak sungai ja.. pantai aku seram sikit. tah la tak moh la pantai air dia aku x dapat agak kedalamannye cewahhhh... kita org kuar umah pas makan tengahari.. jimat hehe.. kalau pi pagi air mmg sejok gilak weh. ni kita org masuk kol 4 ptg pon leh tahan sejok die..
 Aku yg bagi kelulusan tempat... n aku jadi mando situ, tukang jeritt.. jangan pi sana!!!! kakak pegang adikkk!!! Bad jangan pi sanaaa!!! main sini jek lahhhh haha mmg tensi anak aku..
 nmpk tak? dorg x pegi  jauh hehe.. dorg ujung kaki aku jek...
 Main kau org 3 beradik.. bapak eh kau jangan ikot.. menyolam sana.. kuak lentang lahh.. terjon tirokk lahhh gasakkkk...
 Berendam lah kaurang sampai kecottt

 x dalam pon paras betis aku jak
Aku basah kaki jak haha... ni nak naik. adam x leh sejok lelama.. die pon rasa lain jek cecepat ajak aku naik. badan die kan die leh rasa sendiri...
 siap salin penatt lah tu tidooo lah  tatammm
 aku kalau datang sini mmg berangkot khemah ni. senang nak bersalin bagai. tandas ade tapi jauh le nak berbalik ballik turun tangga mak x kuasa nakkkk..
 Die ni pon bukan boleh sejok lelama... aku bio jek die dah besarkan. rasa x selesa tau die naikk nnt hehe
 mmg best le pi ptg. org dah x ramai. nak pasang khemah pon cantikk jek tepi tebingg. ni kalau pi pagi mmg belaga bontot lahh kau hehe
 dah penat moh salin kita rehat2 tepi sungaii...


 dkt jam 7 gak lah kita org keluar

Seoul garden mahkota parade
waktu kejadian : 28/2/14 (Jumaat)
 Dah setengah jalan membedal baru teringat nak amik gambo haha. tu pon ehsan dari hp member. nak harap aku mmg lupa dah semua. bedal x ingat.. pic yg tukang amik gambo,? x de, sian dia.. x pe yg penting mua happy
Aktiviti pas meting.. hehe besttt..

No comments: