Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

23 February 2014

Caca marba...

aku gelarkan n3 ni sebagai caca marba sbb ape jek pic dalam folder tu aku sumbat sini..
ini semua salah TM.. line cam sipottt adoiiii..
line bukan main lembab siap putoos putosss lahaiiii kau ape hal kannnnnnnn
okeh ni pic peningkatan usia haha... potong kuih nya lewat seharii.. hehe tapi cam kelamkabot lahh
pastu ber kejar ke emergency hospt muar bapak aku x sihatt
kesayangan saya...
ni lah keknye.. sedappp
 kegilaan mendwld bermula... adoiii aiii
 iris ni lama dah aku baru hegeh2 nak tengokk..
sebab utama adalah lee byung hoooi die ni kalau begasakkk mak aiiii..,
tapi citer ni buat aku keciwaaaa.. ye whylahhh byung mati!!! kenapa..kenapa kenapa...
x leh terima lah aku hero mati ni hehe
ha ni plak Heirs.. hehe biasa la ada lee min ho oppaaaaaa
tapi dalam citer ni kan.. alahh lee min ho tu  mmg lah dah tentu star..
tapi aku minat plak kat watak abang die tu hehe choi jin hyuk.
mmg laa die cam x de prasaan kan tapi why laa ko ensem sangat he
dan sbb kau lah choi jin hyuk aku terjebak kat cite ni.. gigih dwld ok.. dah la TM cam sipot khinzir kan mmg banyak besaboo lahh  hakuuu.
selain dari choi jin hyuk sebagai oh chang min heroin die si cantik runningman song ji hyo sebagai oh jin hee best tau kisah nya dorg ni kawin masa muda. dorg masih belajar dalam kedoktoran dah gatal nak kawen.. bila kawen begadoh saje n x sefahaman n bercerai...
dah bercerai tu 6 tahun kemudian dorg jumpa balik di hospital yg sama.. nak tau kisah selanjutnya sila dwd yee. aku ni apisod 9 dah. dari pagi tadi okehh petang x abis lagiiiii.. ini semua TM punyaaaa pasallllll haiyakkkk
k ni lah choi jin hyuk ketawa bijik mata kau mana hehe
 ni tah bila.. makan kat api-api dengan acuu..
aku bagi 2 bintang dari 10..
why la tomyam die rasa cam gitu..??
ke aku yg kempung sangatt..
x leh masuk lah tomyam manis2 cam tu tahh pelikk..
aku bakauu bakau daging jekk tu mmg sedap lah


ini adalah penyelamat... aiscremmmmmm.. dapp letak kacang bebanyakkkkk



No comments: