Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

08 November 2013

Review novel : Aisya Sofea | Dekatnya Cinta (Adam Dan Hawa 2)

Sblom ni kan ada memekak mekak nak beli novel ni, n3 sila clik nama Aisya Sofea tapi lom gaji kan hehe.. dah lama dah dapat sblom raya korban ri tu... pas beli biasa mmg aku post kat fb/insta. ada kawan aku dah beli n dah baca die kata boring sikit cerita ni.... tapi aku x caya hehe ini novel karya aisya sofea okehh.. jarang mengeciwakan aku.. so lain org lain pendapat. bio aku bacaaaa sendiri...
Best okeh. bengkak mata aku masa am hilang pertimbangan cemburu melampau sampai sanggup ceraikan ain n  Pisah kan ain dari anak die.
"Saya dengan ini menceraikan Ain Hawani binti Mazlan dengan talak satu.". 
8 tahun kau terpisah dulu dah dapat, senang2 jek kau ceraikan die, hanya kerana sekuntum bunga ros, tanpa usul periksa lak tu.. terus tiada maaf bagi mu ciisss!!! ohhhhhh sedihhh akuuu.. rasa aku nak tampo kan ajek si am ni hehe over aku.. tapi masa dorg laki binik ada krisis tu mak mentua n adik ipo die bukan nak membantu, tapi cam batu apikan lagi benciiiii aku tau. tapi x lama lah last2 sedar jugak "hawa x salah tau makcikkkk sian ye" 
Mungkin maksud kawan aku cerita ni bosan rasa nya sebab awal2 cerita penulis banyak kali ulang2 kisah dorg dulu. alah yg terpisah 8 tahun tu pastu pastu kisah dorg hanymoon kat NZ tu cam meleret sikit kot.. pada aku x de lah hal la romantikadiamor ape? k byee 


No comments: