Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

10 November 2013

Mentera hitam | Serunai faqir

Status wall fb 9/10/13: 
Lama x bernovel.
eh lama ke?
mggu ni x payah yg filing cintan cinton sangat ye.. kita mula ngan novel menterahitam fiksyen fantasi


Sinopsis :
Mengisahkan 3 orang sahabat iaitu Nik, Tunku & Hizal yang menyeru roh orang mati melalui permainan 'sprit of the coins'. Permainan itu mengundang padah apabila nik diresapi roh jahat. 2 sahabat bertungkus-lumus berusaha membantu dengan bantuan beberapa orang bijak pandai. maka bermulalah pengembaraan & pengalaman menerobos ke alam mistik; terutama melibatkan alam jin.
setelah nik dipulihkan, keadaan bertambah getir kerana makhluk2 alam gelap tidak berpuas hati dan mengalah. bermulalah perjalanan & pertelingkahan antara alam manusia yang berkuasa ghaib dengan makhluk alam ghaib.
Ulasan aku :
Buku ni dah lama gak terbit, yg aku dapat ni cetakan ke 2 tahun 2009
Best!, sangat berfantasi!! Hehe paling best pasal JIN! macam-macam sifat n kerenah jin mengikut peredaran zaman dari kuno smpai lah morden. Yg x tahan tu jin pi melancong lagii, siap guna sains & teknologi kau ade?? Yg x puas ati tu satu jek le citer ni tergantung x tau ape jadi pada watak2 dalam cita ni… tapi sambungan aku dah jumpaa.. lom baca nnt aku up date! K bye.

No comments: