Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

08 June 2013

Happy BDay KasYi nomokkkk

Bday nye hari ni. sambutan dah buat mlm semalam. biasa lah umah mak aku klu nak buat ape2 sambutan mmg suka nau buat ri jumaat. biasa jumaat mmg aku akan bekampong umah mak. amik kesempatan kakak ngaji balik lambat tuuuuu hwheh... semalam semua adik2 ade. bekumpul rioh sambut beday budak omok ni. 1st time beli kak BR. homel kannnn... sesuai nan harga n sedap nak mampos... tapi awass sila makan lelajuuuuuuu... hehhe cair mererehhh.. "appy bday kasyi, jadi anak yg baik n leh jaga mama n ayah beso nnt, luv u cayangg!"


No comments: