Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

19 February 2013

Tepian Pantai- Makan -Tepian Sungai

Cerita hari mggu 17/2 ri tu..
pi sini biasa niat nak makan yong tau fo lah,,
saja kuar awal leh lepak2 tepi pantai smbil ngap kacang rebos syokk
mati2 aku ingat lokasi tanjung puteri... rupanya tanjung keling dahh..
baru tau hahha
cantikkk sangattt
bad n kakak... 
 budak2 loratt...
tatam gomoq

ini lah yg di idammmm....
sedap wehhh..
pas makan tak puas jalan. lagi pon awal nau nak balik.. jom sungai melaka...
ye... saya naik juga... dan keras di dalam... takot siott... budak2 ni ok jek. tak takot langsong

dah tu saje... byeee