Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

21 April 2017

Majlis Perasmian Pusat Rehabilitasi Perkeso

jauh gila tmpat die. soh acu hantar sbb dulu die penah buat part time kat sini. tapi dah lama siap sesat salah lorong. kalau aku sorang tah kemana gak nye hahaha
 jabatan hantar masa ni lawatan PM ke melaka..
banyak tempat dr pagi smpai malam so dorg agih2 lah pi mana2.
aku nasib sepupu ada hehe..
kami kat sini 4 org..
 Post bukti kehadiran..
sbb sorg lagi x dapat di kesan
 sebelom balik pasak dulu
 tempat yg cantik
balik mintak sepupu hantar sampai sentrel..
lama gila x naik bus
menggamit memori sungguh 💗

No comments: