Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

07 March 2017

Drama spek mato tatam patah lagi..

Patah lagi semalam..😓 dah 2x
kau tau sabtu hr tu balik pertam die wat cerita tinggal umah mak. Aku wat x tau lah. tinggal x pe. Pagi tu aku soh cari die wat drama lagi buat2 carik kat kaninet tv. Jadi naga 🐲aku sekejap. Die dah sork dekat celah2 buku teks die. Sah2 pagi2 aku yg chek buku die. Siap ade bekas gam bersemuih kat cermin mata tu😖😡😤
Nasib bapak eh gaji hari ni..
dah bncg2 x mo beli dah dekat tmpat lama tu.. bingkai jek smpai 300, budak punya tuuu. 
bapak mahal x sanggop.
so jalan2 carik kat muar.
dapat dekat jalan no 2 tu kot. alah dekat2 pustaka husin tu..
murah lah bingkai beh kurang jek ghupa baru 120..
ha tambah satu lagi ni ha dah rabun gak..
satu bingkai+satu full spek kakak baru 320. 



No comments: