Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

15 February 2017

My Birthday

38 dah oiii 😜
dapat surprise, bunga cekelat dari adik2😀
suka sangattttt.
budak tu call kata nak pulang buku bagai. aku tengah kerja kat luar hantar buku kelompok pulak. soh dia dtg kol 2. mmg aku x syak langsong. 
tapi yg pelik dah pinjam buku die tak tau library kat mana?? mmg pelik kat situuu.
kol 2 die smpai taraaaaaa..
tq adik2 akk. akan ku kenang smapi putus nyawa 

 balik kije ptg nak masak konon2 abg kau x bagi buka peti ais..
😀
yg ni mmg aku dah dapat agak apa ada dalam tu hahahah
cam biasa tiramitsu kek. sedapppp

pastu abag kau belanja makan nasi beriani kat home cafe.
sedapp..
ni mmg tempat peberet famili aku. dari harga 4.50 sepinggan sekarang dah smapi 9 inggit. tapi x pe lah rasa x penah lariii..

No comments: