Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

31 October 2016

Jalan-Jalan Pi Muar

Semalam Abg kau kata kat muar ade dinasour. wahhh ye ye jekkk..
hari2 balik kija die lalu sini..
alah dekat2 jambatan ke 2 kat muar tu

 bapak gamai org.. nak snap gambau pon x senang,
 haii
 ok lahh.. banyak gak dinasour die.. besar2 nyahhh
 Paksa budak ni bergambau.



 senang nak cari tmpat ni tepi amj jek




yg ni paling bosaaa.. menganga jekkat luar
puas tengok dinasour ajak apak kau pi tanjung mas..
nak tengok matahari terbenam. he
kat klebang x dapat kan..






 Lepak2 sambil  makan kacang rebus..
perati ong memancing

dekat2 kol 8 berangkot balikkk.. makan nasik kat umahhh hehe


No comments: