Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

25 July 2016

Jalan-jalan raya lagi,

 Hari mggu 17/7 ari tu ikot abg kau raya umah kawan2 die.
rajin org2 tatawa ni. tiap mggu ade jek
 dorg sebenaaunye plan jam 9 umah pertama menu sarapan pagi..
tapi semua melayu ade gak lah jawa muar kol 11 baru smapai haha.
umah pertama x de gambar dorg x shere plak.
menu umah pertama : lempeng cicaH sardin n sambal ayam n lontong goreng peh bapak sedap air kopi o. peh layan abisss
 ni umah ke2 nasik lemak puyoh goreng..
 tuan umah kat kat pintu tu dukung bb.
comel baby die geram
 Ni umah no 3. tuan umah yg dok atas kusi tu
menu soto, mee kari pastu ade kek batik letak depan lutut aku  kan ape lagi pehhhh
 sambil makan layan movie thai. cite antu lah tu.
tradisi bergambar dengan tuan umah di depan umah. peratiii jek s. jebeng kat belakang tuuu

 ni umah no 5 ade karok. dekat2 jek dengan umah no 4 tu. org tu seting karok  dorg dah mengelupo. semua kaki karok cam laki aku upenye eh. sabo jek le.. umah no 4 x de gambau. semua dah kenyang pakat2 baring jek sabau jek lah. sian weh menu penoh meja. x berani aku nak tengok. nmpak roti jale jamah la juga... terik perot mak nakk
yg pempuan dah bentak2 nak jalan..
 bosan kau tau dengau org karok ni kalau jenis x minat tu..
ni bergambau kira nak balik lah. dorg ade yg nyanyi2 lagi.
last2 separuh jalan dulu. ade yg tgal jek laki die hehehe...

bagos kawan2 abg kau ni. buat bodoh jek snp gambau. marah ke ape " kesah aku" haha.
pastu dorg wasap aku hahaha.. bab bergambau kita gang
ni gambau depan pintu umah no 6 last sekali..

menu : mee goreng ngan ais krem kapit roti.. 
kau nmpk kan aku x makan tu.. tahan diri tuuu
last2 mengimpit sebelah laki. mee goreng die sedap hahaha
ni semua salah abg kau. 
berat naik 5 kg semua salah die.
puas ati sikit bila salah kan org ni hiyaaahahaha
dah2 moh balik..
dorg plan mggu depan umah aku..
alamakkkk..
dorg ni bukan betol.. main redah jek. 
so aku paksa laki aku stanby ape patut kan.
laki aku nak menu mee kari eh heloo menu bio aku pilih..
yg paling senang jek. mee kari x berani aku lama x buat hehe..
dorg dtg 24/7 tu
biasa lah bz kemas umah lg masak lagi hahah ni jek sempat snp tu pon dah koret2 jadi lahh

tradisi dorg mesti bergambar depan umah dengan tuan umah. aku dah lari. umah org x peh umah aku x kose masok ini freme haha
nasib x nmpk segala jenis sutun kering kikikiiki

k. byee

No comments: