Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

16 July 2016

Cerita malam raya

Lama x lepak sini haha lebih kat ig jek..
sebelom aku lupa baik tepek gambau kat sini..
plan malam raya nak masak2 kongsi2 dengan umah mak sedara sebelah ajek. konsep nye ape yg ade kat dapor bawak sana makan sesama he..
ramai yg dah balik kan. ade jek yg lom sampai. adik aku y no 3 tu ptg raya baru smpai. umah mertua dulu..
plan nye menu malam raya nasik minyak. cheff main campak2 pon ade kan. blasah jek hehe

 pagi tu lari sekejap pi giant muar cari ape patut..
 mak aku bilang sblom merendang utk hari gaya. masak untuk berbuka dulu..
laju2 carik barang. ape2 hal posing kena ade he

 The kempung gurl😜
filing gadis desa sangat. haha padahal nak tutup kepala saok jek ape yg ade kat ampai mak tipah 😜
 nasik minyak in the making


 ok lah sedap. cuma ter lembik sikit belah bawah..
rendang mak tipah. tahun ni aku raya sg rambai lagi. 
tragedi sangat abg kau tu..
buat lah lagi. aku raya umah mak aku😜. so potong daging aku buat. basoh ayam 5 eko aku buat.. nak pengsan. haha
 ni lah kenagan 1st time berbuka reramai. seronokkk. ni hanya separuh okey. anak2 maklong aku 2 family lagi lom balik. pastu anak2 tiri die wah kalau semua ada mmg pasang balai.
di akhiri dengan video malam raya main bunga api n kongsi2 beli mercun. buat 2 siri. satu malam raya. satu das lagi 1 syawal. gambau2 1 syawal next n3 aku tepek.






No comments: