Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

20 February 2016

Makan

Jangan muntah hahha 90% cerita pasal makan hahahha. eh blog aku mmg pasal makan lah haha ape lagi yg mengembirakan selain makannn kikiki.
lama aku x update. x tau lah kenapa pemalas sangat. rajin skodeng blog org. Mari kita kosong kan florder. cerita cuti raya cina n3 satu lagi. 

Ni makan2 dengan acu dekat Souel Garden. keluar masa off 12/1.
ada simpan duit sikit plan nye nak beli hand beg baru... ye lah raya cina nak dekat sale sana sini..
tapi x de yg bokonan last2 membikoh hahahha
Lama x makan kat souel garden ni..
mmg kosong kan perot. pagi x sarapan.. pastu makan lambt..
banyak makan daging esok kakak poneng hehe

Lepas makan dengan acu makan anak beranak pulak kat tmpat kegemaran aku sekeluarga. mana lagi home cafe kat muar. mggu yg sama x ingat dah hari ape hahahahha




Suka oder yg ni briani chiken crispy sodapppp

Layan jek budak ni mood nak berposing
sawan cermin


ni pulak terajin nak buat oreo cheses cake
tak berapa menjadi heheh. patut nye utk lapisan bawah oreo+butter tu kan.
patut guna batter tu setengah jek. yg aku ni pandai benau. konon malas nak simpat aku guna jek abis sebuku kikikiki impak die keras kematu hahaha... benda senang pon x jadi ape daaaaa

ni masa tido umah mak aku..
aku tolong2 jek angah buat...
sendiri bikin semua letak banyak2...
hoiii sedap gila
ni mozarella tabo bebanyakkkk ohhhh syorgaaa...

No comments: