Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

13 July 2015

Raya?

X tau nak cakap raya tahun ni kemana..
kalau terus macam ni lebih baik raya umah mak aku ja..
Orang kata selagi ade umur hargai ape yg kita ade, takot tak sempat..
tapi x semua bernasib baikk..
macam mana nak menghargai kalau kita x dihargai...
kau akan rasa terhegeh hegeh..
hahahaha... cam ne nak cakap..
tengok ayat cam terok benau... mak aku kata. hubungan aku x de yg sederhana..
kalau dah baik tu cam hape.. kalau begadoh nak terbalik umah..
tapi aku x penah gadoh abaq hang..die x penah kuar suara tinggi pon. x pernahh...
masalahnye cuma "sepi" x de suara..
x de bicaraaaaaaaaaa....cerita kat org x kan paham nyerr dahhhhhh
lupakannnn lizarrrrr...
moh kita cerita pic yg ade lm folder
tu pelita bagai umah mak akuuuuu.... lama x rasa suasana rayaa.. eh
macam baru balik oversea jak hahaha.
kita mula jumaat ari tu off
operasi mencarik barang budak..


Memula pi mahkota...pi pakson mahal
masok reject shop ok jumpa suar kakak. terus rembat. murah n yg penting saiz ade he
baju budak laki mahal kat mahkota moh pi dataran.. 
gigih jalan kaki ke seberang.. parking keta kat hatten okeh.
Padini murah. ok beli sini jekk, kena lah jimat2. sedokan diri gaji bulan 8 lamaaaaaaaaaaaaaaa
tu anak dare nak baju lengan panjang. 2 helai 32 inggit lengan panjang saiz besar ok lah kan??

pastu masok breand outlet.. jumpa baju mak budak pakai tu hehe
nmpk patong pakai cantikkk jek dah patong kan..
okeh cuba dulu yehhhh muat cantik ke tak belakang kira. yg pentingggg kak jah dah muatttttt
nnt aku update kg aku ehh hehehe eh baju tu 19.90 jek...
pastu jam da 6.30. plan nak berbuka nak makan kat mcd. mmg lah awal lagi. kalau kau gemalai sanngat dok bersila mak x sanggup..
sementara nak tggu berbuka budak ni tido.. leh macam ko pase mat hehe
bukan mahen letihhh hahha.. jauh weh jalan...
pas makan masok FOS lak. suar dak jantan x de lagi. kat padini tadi murah kalau beli 2. saiz bad lak x de.
nasib kat FOS ade. harga pon okey lah cuma murah lagi padini sob.sob. jadi lah sorg selai.he
masa ni dah seret kaki. ade hati nak pi aeon lagi.
acu layan kan juga...smpai jek amik kau sepenuh2 keta mana kau nak parking.. rupanya aeoncard huii.
lupakan ajekkk.. pastu pi mydin. terlepas simpang kikikii no plat keta johor okeh x pe..
pi mydin nak carik barang bapak aku creme kulit belakang die n baju pagoda biru
barang mak aku lak jubah ade unsur2 biru  sarung kusyen die alas meja die haa
dah pukul 9.30 sompek ke hehe..


mydin org ramai gak. parking sosak. tapi masih boleh parking. tapiiii belakangggg. amik kau menapak nak carik pintu masok. kak jah mmg dah seret kaki ni haha.
ok jubah mak aku yg ade sulam biru tu..
sarung kusyen pon dapat. tapi cam pelik sbb x de pilihan saiz. amik jek sbb ingat standartkan. sekali tebosa he... x sempat carik alas meja. org dah halau kuar.. smpai umah jam 12 ting tongggggggg....
nasib baik hari sabtu masok kije lambat 9.30pg.. dapat lah lajak2 he
sabtu sekerat hari balik kol 2. adik aku dah stanby barang 2 nak buat kuih raya..
malam menggentel. aku x pandai. tolong2 jek hehe
malam tu buat suji..
kau tengok gemok2 padat.. plan esok part2 kena buat comel2 baru cantikk

Pagi esok sambung buat dahlia..
tapi dahlia x banyak buat. sakit tangan nak tekan. nak tukar semprit cetak ilang haha...
tak jadi semprit buat sarang semut... ni yg mula aku sagat. x cantik gemoq2 pastu putos pendek2 his
 suji part 2..  uli comel2 sbb yg malam tadi bapak tembam
gebu kan.... suji umah mak aku x de susu ok. semua loya kang. sape minat yg letak susu pegi buat sendiri hehe

dah abissss. ape nak masak bebuka ni ek emmmm
k byee




No comments: