Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

18 January 2015

Sembang


Sesambil nonton AJL29 ni kita update cita hari jumaat..
ehh alya mmg power..
tapi tekejot dengar suara penyanyi kumpulan MOJO
fuhhhh...

ni kisah hari jumaat ye adik2. agak basi, tapi x pe lah. blog hakak x pe haha..
kisah org yg lom dapat bonos gini lahhh..
hehe... sentiasa bersabar menanti... sambil makan maggi kariii huwaaaa
kenal kan chef kita hari ni..

hakak ilaaaaa kita hehe

dok tenong telo separuh masak tu tetiba tekonang..
la haiii lapo pulokkkkk
dah2 jgan layan. memalam nak makan. is




 
update terkini kg aku..
hahahha slow gila temah turun nye...
dah dekat 3 mggu gini lah turun smpai 69.3kg.
nnt isnin mesti naik balik 70kg...
ahad melantak x hingat...
x pe bio lambat, asl terun lah gakk.. hehe
itu ayat naj sedap kan atii.. biasa tuuuu
k byeeee


No comments: