Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

04 January 2015

Sembang




Selamat berhujung mggu.. kau kemana? aku x kemana..
dok umah makannn... kau masakk kau makannnn... makan lagikkk,
kisah nye mlm tadik kunci jam kol 5.30 pagi..
tapi x bangon pon hehe... gagah kan dr gak la bangon 6.00..
plan nye dr hari tahun baru lagi nak buat soto tapi x terbuat...
aku x penah buat soto.. makan jek tau..
so tadi test.bukan ssh benau nye. aku yg malas nak rebos nasi impit tu kan.. nak siat2 ayam lahh.. nak goreng kacang lagikk hehe..
hari ni kuat kan semangat buat jek.. aku guna rempah bawah ni.. senang haha..
klau ikot die kata x payah tumis..
tapi aku nak tumis gak.. dulik.. cuma tambah bawang merah,putih n halia blander..
aku guna ayam seko. makan smpai tengah hari..
abang kau terkejot..
ape mimpi buat soto.. yelah selalu sarapan pagi asik nasik gorenggggggggggg haha
selagi ade beras kan...
alah guna rempah dah siap ni cnfm lah sedap..
anak aku betambah... hehe. yg penting abang kau x banyak bunyik.. molot die x kan cakap sedap nyee.. bencikkk.. tapi makan bertambah tu paham jekk hehe
pastu stanby sambal telo + kacang peas. utk lauk malam kang.
jap lagik nak bongkang hehe
sblom bongkang kita layan bebudak tengok brave..
n3 di akhir dgn wajah tatam.. ni rasa umo die 2 tahun kot..
K BYE...




No comments: