Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

10 January 2015

Cerita Jumaat Hari tuu

Cerita nya semalam.. jumaat rehat lama..
melepak ngan geng sambil gentil onde-onde
Bukan aku yg bancoh doh ye..
tu mmg kije yg dah pakar.. x nak amik gambau.. takot org carik die mntak resipii hehe
 aku tolong gentel jek..
sambul gentel sambil sembang..
ade yg lupa letak gula... haahaha...
nmpk tak ketekunan dak zila menggentel? hehe
aku didepan 2 pinggan ondeh2 tu kau nmpk??
bukti lutut aku tu hahahaha..
dah x kuasa nak gentell makn dan terus makan..
kau tau lah betapa nikmat nye ondeh2 panas2 suam masok molot,
pecah gula dlm molot ko kesedapan mmg x de tandingan...
tengik gambo dah telan2 ailio ciss
k byeee

No comments: