Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

08 September 2014

Review Novel : Di Penghujung Cintaku Adelia | Wan Rohayu

Gambar aku prnt screen ig acik takk?
pedulik hehe...

Pada aku novel ni memang best! cerita die lari sikit dari kebiasaan.. pasal dunia doktor dan nurse, kisah kat hospital,  selalu  kan asik cerita korporate je kan... masih tema kahwin paksa, watak opkos ensem n lawa2 cung 'tak hengat'
Aku suka jek citer ni..! tak payak kau semak kan kepala nak pikir logik ketidak semua org suka si Adelia tu sampai yg tue2 pon kan hehe.
Cuma aku geram dengan Nik Pasha die ni LALANG okeh X bertanggung jawab, takde pendirian Stone gila... kesian Adelia...anak die korban sbb dapat bapak batu.. masa ni lah sedih gila bengkak2 mata makcikk..
K bYe

No comments: