Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

27 August 2014

Cerita Dipenghujung Raya..

Saya tau raya dah abis..
saya sedar.. hehe
cuma cam biasa tuan punya belog goblong ni lembss sikit
hegeh2 baru nak update..
bukan salah mak hencik tau..
x de salah sape..
kesah nye "dah behelog akk dikk suka ati akk." tu lah ajekk he
Jabatan tmpat aku kije ade anjurkan Majlis Sambutan Hari Raya Aidilfitri Tahun 2014
pada 25 ogos ri tu..
macam2 lah ade pertandingan bagai..
sape yg follow fb n ig aku mmg muntoh lah gambar kita org hehe
ini kalik lahh muntah sini plakkkk
dimula kan dengan persiapan gerai utuk bhagn kita org..
gerai manisan & buah2an


 antara geng2 yg terlibat
 konsepnye merdeka raya...


 smpai terlolap bagaiii buat lomang tauu

 ni lah gerai kita... sederhana sahaja... berkat usaha kerjasama semua...
yg penting kasih sayang disituuuu.. kau adee???
 2 jek bunga yg lain kumbangan... aku x terlibat masa ni.. hehe
ha masa ni aku ade mak banang n nek gobekkk gosok bendera..
kasik molek2..
















 kak jijah model lemang n ketupat.  
         kutupat tu die lukis. warna tender kak manah utk tempahan leh call 012 1234567 he
tibalh masa hari langsung dimulakan ngen pic kat tangga..

 pic ni aku cilok fb jabatan hehe.. 
nnt kalau ade update lagik aku tepek sini..
banyak lagi x dapat nihh...
ni sikit jek pkaan negeri.. x campo lagi ngan negara. kita tgguuu ok kalau hadeee
 cam biasa selfie kat tangga...
 geng2 semah setiap tahunnn

pp mak kau ampang kembong lagik.. ada duku 2 bijik lahh haha
 ngan bos
 The zon... tahun ni x lengkap..


Brsama pengarah
 n selfe smpai lobam...

hamboi gebu gebass kawann makkk







No comments: