Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

04 April 2014

Si "Paty"


Binatang belaan baru en laki hehe 
lama dah die kenan binatang ni.. tapi mahal weh.. betina seko 250 kecik jek..
ni kira rezeki die lah.. hari ape tah aku tgh masak, nak amik mangkuk kecik, sekali tepanjat nmpk binatang dalam tu.. aku ingat tikos mmg melolong x ingat le. aku geli wehh.. masa tu badan die basah jatuh longkang kot. mmg burok x comel. haha
laki aku belek2 eh ni bukan tikos lee.. ni sugar glider..
siap chek tenet betul ke?
pelik biasa org buang kucing.. sape buang minatang mahal ni??
tanya jiran semua x tau..
en laki nak bela..
mak x kesah..
syarat jangan bagi lepas masa aku ade... oh mmg mengundang bencana haha..
dia kata ye lah.. ibu jerittt bukan best pon haha... tau x pe!
kucing aku x suka tp aku leh tahan lah lagi..
si qiqi tu manje.. tapi gedik suka lompat2.. terjah kat aku tu yg x bokonan den haha..
die bagi nama PATI..
aku : asl pati? x best..
en laki.:.. die pendatang haha...
sugar glider ni mmg comel lah.. aku suka jek tengok die..
tapi jgan suh aku pegang...! mak geli he..
hari pertama makan apple.. okehhh.. kehelass kau..


2 comments:

Sis♦Ema said...

Assalam tink,
lama x ngobrol ea.

bertuahnya bila haiwan dtg umah,
itu tandanya DIA syg kita... :)

Tink said...

wslm sis ema
tq sudi singgah..

binatang comel ok lagi lah kak singgah lahh.. risau juga kalau yg lain2 tu singgah sekli tatottt haha