Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

14 September 2013

Menu umah mak ari jumaat...

 Ye mcm biasa umah mak kita ari jumaat hari makan2.. acu pon ade balik..
so pas antar budak pi akademi al quran, aku ajak acu pi fresco beli  wedges sbb chezze sos ari tu ade lagi n tambah kentang goreng... menu malam ni berasas kan kentang haha..
balik umah goreng semua yg patut di goreng n tambah satu lagi kentang putarrr.. buat sendiri tapi guna segara punya hahaha.. ingat aku rajin sangat keww.. aku guna mashed potato ~ i-MUKMIN senang nak mam***
dalam paket tu ada 2 benda.. serbok potato tu kau bancuh jek nan air panas nak lemak2 sikit letak susu cair sikir pastu die nye gravy tu campur air didihkan kejap klu x pekat tambah tepung jagung sikittt siapp
Sedap!!

bijik2 emas ini mmg sah kesedapan nyeeee...

No comments: