Pages

Ini Blog SaYa.. So suka hati saya lah Sayang!

"Segalanya disini adalah kenangan hidup aku, tak ambil kesah org suka ke tak, kesah ape aku kan haha bercerita tentang ape yg aku suka, tiada kena mengena dgn org lain baik yg masih Hidop @ yang telah tiada.."

25 June 2013

Batu pahat

* mati2 aku ingat n3 ni dah publish hewwhewww rupa nya sangkut kat save draf cass, so publish jek la hari ni utk cerita yg dah berkurunnnnn

Ahad 9/6/13
Ahad ri tu pi makang umah org tawin.. eheeh tiap mggu org tawen haha. selamat aku x payah masak.
mggu ni umah membe laki aku. bukan kawan die yg kawn tapi adik die, so org dah jemput kan. lokasi umah org kawen kat bukit gambir muar.. biasa bila dah lajak kemuar tu kan so kita lajak la lagi pi batu pahat hehe..
Awal nye pi BP tu nak singgah Carrefour skrg dah jadi aeon Big semata nak minum coolblog haha boleh?
 dah dapat coolblog merengek plak 'jom bang tengok wanyang. lagi pon awal lagi nak balik, x penah nonton cini ' heheh bebuluuu jek laki mak heeeeee
 bapak kau setuju tengok wayang sbb die bayo tiket so suka die lah mau tengok ape..
mimpi mau tengok epic hanya tinggal mimpi huarrrrr, x pe lah kita exsen je depan iklan epic tu nakkk.
So 1st time masuk MBO BP... cantikkkk deko die. pintu panggung cam otel 5 bintang. jakon mak hahah
 Bapak kau mau tengok After Earth alah Will smith belakon ngan anak die Jaden smith best jugak la citer die. dorg ni makluk asing kapal dorg terhempas kat bumi. bapak die cedera so anak die ni la ikhtiar cam ne nak selamatkn bapak die.. cam na nak cari bantuan... emmm bla..bla hehe
 Lepas tengok wayang pon hari masih awal. sementara tggu waktu makan malam... kita jalan lagii..
mmg pantang mak kau ni dah jalan penat2 pastu balik kena masak.. oiii mmg bengang nau lahh hehe
bapak kau pon mmg dah paham perangai bini die moh la kita jalan... cari pantai minyak beku..
 tak jumpa pon pantai die keh3.. ni jety die jek. blasah jek er.. rasa depan lagi klu nak cari pantai. dah malas lepak je sini.. cantik jugak..
 duduk2 lepak amik angin potang bestttttt.. pastu makan buger bodo pon sodap.
 Pastu paksa bebudak ni posinggg.... hehe... and last pic tatam cuba buat giomiii... layannnn




No comments: